martes, 16 de junio de 2009

- Introducció Entrevistes -

Desprès de tot el treball realitzat a l’aula i durant les taules rodones, vam començar a preparar una sèrie d’entrevistes, per tal de poder parlar nosaltres personalment amb algú que fos pedagog/a i que ens expliques la seva historia i la seva situació actual, entre d’altres qüestions que també ens van semblar interessants.

Tot i que teníem una pauta prèvia comuna per a totes les entrevistes, un cop ens vam posar a fer-les, cada una va agafar un camí molt diferent de l’anterior, totes seguien aquell fil conductor que havíem preparat, però, dintre dels seus limits cada una ha esta d’una.

A més, hem d’afegir que les entrevistes es vam fer per parelles tot i que la feina final l’entreguem com a grup, perquè al cap i a la fi, un cop acabada cada una de las entrevistes tot hem sabut com a anat la cosa, les anècdotes que han passat...per tal de que la parella seguen en er l’entrevista pogués tenir tots aquest punt ven agafats abans d’enfrontar-se a fer l’entrevista.

El resultat, per tant, tres entrevistes que, tot i seguir un fil conductor preparat d’antemà, no tenen el mateix format ni les respostes contestades son exactament les mateixes, perquè a l’hora de la veritat, cada entrevistat i cada entrevistador eren un mon diferent a uns altres entrevistat i entrevistadors .

Podíem haver modificat les entrevistes i fer en totes el mateix format? Si, la veritat es que si, però com a grup vam pensar deixar-les així per tal de mostrar la gran varietat de formes d’entrevistar i de respondre.

També estem satisfets perquè tots els entrevistats, en concloure l'entrevista, ens han motivat a seguir endavant i endinsar-nos en aquest món de l'educació tot i les dificultats que sabem que trobarem

No hay comentarios:

Publicar un comentario