jueves, 2 de abril de 2009

- Cicle Formatiu DURANT TAULA RODONA (Laura Díaz) -


Segons la pedagoga Laura Díaz, com a resum d’estudiant va comentar que la perseverància i la dedicació són factors importants per tal d’arribar allà on ens proposem.
Desprès d’explicar el seu recorregut i donar molta énfasis en l’experiència en un voluntariat realitzat va comentar que l’ensenyament i aprenentatge constant que rep donant classes en adolescents es enriquidora i l’omple com docent.
Les funcions docents que va esmentar van ser el desenvolupament i elaboració de la programació anual pactada, la planificació de sessions, la gestió de recursos didàctics i el desenvolupament de la avaluació.

Va destacar com a competències importants el treball en equip, la recerca d’informació, la formació continuada, les necessitats individuals, l’elaboració de materials/recursos pedagògics i les solucions i mesures de decisions.

Tants les funcions docents com les competències estan relacionades en la mesura que necessitem que aquests funcions han de portar-se a terme de forma estricta i rigurosa per tal de poder aconseguir aquelles metes que ens proposem.
Tenir coneixements previs de arribar a fer planificacions, gestions de recursos,..etc Ens ajudarà en el nostre àmbit de treball per tal de poder ser més eficaços i poder completar la feina tal i com desitgem que es realitzi.

Valoració- Opinió Personal
Des de el nostre punt de vista crec que va ser una xerrada global molt interessant e importantíssima pels alumnes, ja que ens van ensenyar diferents camps de treball que podíem abarcar, van mostrar diferents tècniques, recursos, camis,..per poder arribar allà on ens vulguem proposar.
Però de forma més negativa hauríem de destacar que la intervenció de la pedagoga Laura Díaz va ser, sempre repetint des de la nostra visió, molt planera, més experiència personal que no pas realització de la seva tasca. Per tant, destaquem que la seva exposició va ser molt correcta però no pas enriquidora tant com ho van fer les es ponents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario